עוטף מילות המפתח של AdWords Secrets

ארבעת סוגי ההתאמה – התאמה מורחבת, התאמת ביטוי, התאמה מדויקת והתאמה מוטמעת – מאפשרים יחד עם ההתאמה השלילית, שליטה מדויקת – היכן ומתי יופיעו המודעות שלנו.

כך נוכל למנוע קליקים עקרים שלא מביאים להמרות, ונחסוך כסף רב – כמפורט בפרק על סוגי ההתאמה בספר AdWords Secrets.

כלי זה מאפשר להוסיף סימני "מרכאות" ו-[סוגריים מרובעים] לרשימה של מילות מפתח.

הכנס בשדה העליון רשימה של מילות או ביטויי מפתח (כל ביטוי בשורה נפרדת), לחץ על הכפתור "תעטוף לי בבקשה" ותקבל בשדה התחתון את כל מילות המפתח גם כשהן "עטופות" במרכאות ובסוגריים מרובעים.

העתק את מילות המפתח והשתמש בהם כמוסבר בספר AdWords Secrets.